توسعه مدیریت

توسعه مدیریت

توسعه مدیریت 1381شماره 43

مقالات

۱.

نصایح بزرگان مدیریت بازرگانی

نویسنده:
حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 510
بکارگیری و توجه به نصایح و تجارب بزرگان مدیریت بازرگانی، تاثیر مثبتی بر موفقیت مدیران، نوآوران و متخصصین این رشته دارد این نصایح حاصل دانائی و خرد اندیشمندان مدیریت بازرگانی است که شامل دیدگاهها، چشم اندازها و رهنمودهایی برای ساختن آینده می باشد.
۲.

دستورالعملی برای سرمایه گذاران

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 702 تعداد دانلود : 622
ببرهای آسیا در حال غرش هستند و در این شرایط یکه تازی می کنند. جریان نقدینگی و سرمایه گذاری های کلان به سوی این کشورها سرازیر است به قولی این بازارها در حال ظهور و شکل گیری نمی باشند، بلکه در حال ذوب شدن در یکدیگر هستند.
۳.

مقدمه ای بر کیفیت

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 96 تعداد دانلود : 570
برخی شرکت های ژاپنی در یافتند که انطباق با استاندارد به ندرت معنی واقعی کیفیت را منعکس می کند و در نتیجه کیفیت را منعکس می کند و در نتیجه کیفیت را به عنوان تامین حداکثر رضایت مشتری تعریف نموده اند. د رحال حاضر در بین شرکتهای ژاپنی، روند جدیدی برای به وجد آوردن مشتری از طریق دادن امتیاز بیشتر به چشم می خورد.
۴.

مدیریت حافظه سازمان: یک ابزار رقابتی جدید

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 824 تعداد دانلود : 797
حافظه سازمانی یا بعبارت دیگر مجموعه تجارب سازمان یک ابزار رقابتی جدید، و مهم در فرآیند توسعه سازمانی است زیرا نقش مهمی در مطبوعات مختلف سازمانی از جمله تصمیم گیری، آموزش، برنامه ریزی، انجام آزمایشها و غیره دارد. با توجه به شرایط بازار کار، سازمان ها باید تلاش کنند کمبود نیروی کار بوجود آمده در صنایع غربی را از اذهان پاک کنند در قبال هر شیوه مدیریتی خلاصه کوتاهی ذکر شده است.
۵.

بهترین طراحان کالاها و محصولات در سال 2002

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 802
در سال 2002 ، 1265 نفر از سراسر جهان و از کشورهای متعددی همچون کره، ژاپن، مالزی، ترکیه، آلمان، سوئیس، هنگ گنگ، بریتانیا، فرانسه، هلند،‌تایوان، دانمارک، ایرلند شمالی و کانادا در خواست شرکت ارسال نمودند.

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۷۳