مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات سابق)

مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات سابق)

مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند سال هشتم بهار 1399 شماره 31 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۵.

تأثیر استراتژی های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 32 تعداد دانلود : 899

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۶