
مقالات
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعه ی پایدار گردشگری
حوزه های تخصصی:
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری
بخش بندی بازار طبیعتگردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر
حوزه های تخصصی:
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم
عوامل موثر بر اجرای سیاست های گردشگری جمهوری اسلامی ایران
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری
حوزه های تخصصی: