۱. تعامل روابط عمومی و مدیریت، ضرورت انکار ناپذیر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 202 چکیده تعداد دانلود : 744
۲. نمایه: ابزارهای مدیریتی روابط عمومی نویسنده: شیلا چینی ساز حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 360 چکیده تعداد دانلود : 294
۳. آینده روابط عمومی نویسنده: کی برنسفوورو مترجم: اسماعیل قدیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 157 چکیده تعداد دانلود : 619
۴. رویکردهای نظری بر مدیریت شرکت های رسانه ای با خدمات عمومی نویسنده: suntjrnstom مترجم: وحیده ترزمی نژاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات تعداد بازدید : 510 چکیده تعداد دانلود : 345
۵. مخاطب شناسی؛ رمز بقای رسانه ها نویسنده: شفیع بهرامیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه بررسی مخاطب تعداد بازدید : 740 چکیده تعداد دانلود : 417
۶. نقش نظر سنجی در انتخابات نویسنده: رحیم یعقوب زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی و انقلاب و جنگ جامعه شناسی سیاسی تعداد بازدید : 160 چکیده تعداد دانلود : 570
۱. نقش روابط عمومی در نظام پاسخگویی ناقد: سید محسن فلاح حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 50 چکیده تعداد دانلود : 175
۲. بودجه بندی و اهمیت آن در مدیریت روابط عمومی ناقد: مجید نیکبخت حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 958 چکیده تعداد دانلود : 850
۱. دیدگاه: ایجاد فرهنگ سازمانی منسجم «مشتری گرا» برای روابط عمومی ضروری است مصاحبه شونده: علی اکبر فرهنگی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : 839 چکیده تعداد دانلود : 463