۱. آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی: واقعیت ها و چالش ها(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید حمید مولانا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 993 چکیده
۲. نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کریس هاکلی مترجم: لیدا کاووسی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 138 چکیده
۳. شیوه های اقناع(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سین بریرلی مترجم: گیتا علی آبادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 734 چکیده
۴. مبانی و اصول تبلیغات سیاسی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کاظم معتمدنژاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی پروپاگاندا یا تبلیغات سیاسی تعداد بازدید : 219 چکیده
۵. آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن از دیدگاه حقوق بین الملل، ایران و اسلام(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محسن اسماعیلی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 364 چکیده
۶. کودکان و تبلیغات بازرگانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حوریه السادات برهانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 998 چکیده
۷. سیاستگذاری و برنامه ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محبوبه علیمحمدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات مدیریت در تولید تعداد بازدید : 724 چکیده
۸. تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی در مجلات خانواده(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: بهنام افخم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 750 چکیده