بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید فروردین و اردیبهشت 1389 شماره 40

مقالات

۱.

درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تبلیغات در تجارت الکترونیکی از منظر حمایت از حقوق مصرف کنندگان

۲.

بررسی ساختار بازار و تحلیل بازارهای هدف زردآلوی ایران

۳.

ارزیابی و برآورد ظرفیت های صادرات کالایی ایران به کشور آفریقای جنوبی

۴.

سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین (حمل و نقل جاده ای)

۵.

تحلیل تطبیقی مطالعات کارایی فنی بخش کشاورزی ایران

۶.

بررسی الگوی مصرف نان در ایران

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۳۸