بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید فروردین و اردیبهشت 1389 شماره 40 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تبلیغات در تجارت الکترونیکی از منظر حمایت از حقوق مصرف کنندگان(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

بررسی ساختار بازار و تحلیل بازارهای هدف زردآلوی ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

ارزیابی و برآورد ظرفیت های صادرات کالایی ایران به کشور آفریقای جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین (حمل و نقل جاده ای)(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

تحلیل تطبیقی مطالعات کارایی فنی بخش کشاورزی ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

بررسی الگوی مصرف نان در ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۵