بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید خرداد و تیر 1387 شماره 29 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

برنامه ریزی آرمانی با استفاده از رویکرد AHP جهت بهینه سازی ترکیب تولید(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان ـ موردمطالعه: نمایندگیهای فروش ایران خودرو در اصفهان(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

قانون رقابت و پیش شرطهای اجرای موثر آن(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

تجربه چین در ایجاد یک نهاد مشاورهای برای عضویت در سازمان جهانی تجارت(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

راهکار قابلیت تکنولوژیکی و ایجاد قابلیت تکنولوژیکی: تجربه کشور کره جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

طبقه بندی فاکتورهای کلیدی موفقیت در کسب و کار الکترونیک براساس مفهوم ارزیابی متوازن(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۴