TY - JOUR T1 - طراحی آموزش چندرسانه ای مبتنی بر نظریه بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی JF - پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی Y1 - 1398, LA - FA LK - ensani.ir VL - 1398, IS - 24 UR - http://ensani.ir/fa/article/403835 SP - 31 EP - 44 ID - 403835 AU - کوروش حسین بگلو AU - موسی پیری AU - جهانگیر یاری حاج عطالو AU - اکبر رضایی KW - طراحی آموزشی چندرسانه ای KW - نظریه بار شناختی سوئلر KW - درگیری تحصیلی KW - انتقال یادگیری ER -