TY - JOUR T1 - تحلیل موفقیت کنش اشتیاق کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به محتوا از منظرمشخصه های تصویر JF - پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات سابق) Y1 - 1398, LA - FA LK - ensani.ir VL - 1398, IS - 97 UR - http://ensani.ir/fa/article/399871 SP - 1299 EP - 1320 ID - 399871 AU - فاطمه تقی پناهی AU - محسن نوکاریزی AU - محمدحسین دیانی KW - نظریه درگیرکردن کاربر KW - پسند KW - اینستاگرام KW - تحلیل مضمون KW - افزارسنجی رقابتی KW - لایک KW - نظریه تجربه خوشایند ER -