TY - JOUR T1 - مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های شناختی اجتماعی با بازی درمانی شناختی- رفتاری بر مهارت های اجتماعی و مقبولیت اجتماعی کودکان با اختلالات رفتار ایذایی JF - کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی) Y1 - 1396, LA - FA LK - ensani.ir VL - 1396, IS - 66 UR - http://ensani.ir/fa/article/398155 SP - 87 EP - 100 ID - 398155 AU - سپیده شیشه فر AU - فائزه عطاریان AU - حمید کارگربرزی AU - سپیده درویش نارنج بن AU - هادی محمدلو KW - مهارت های شناختی اجتماعی KW - بازی درمانی شناختی رفتاری KW - مقبولیت اجتماعی KW - اختلالات رفتار ایذایی ER -