TY - JOUR T1 - تأثیر آموزش خودنظم بخشی خواندن و درک مطلب به زبان آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم یافته JF - آموزش و ارزشیابی(علوم تربیتی) Y1 - 1396, LA - FA LK - ensani.ir VL - 1396, IS - 39 UR - http://ensani.ir/fa/article/377343 SP - EP - ID - 377343 AU - فاطمه همتی AU - الهه ستوده نما AU - حسن سلیمانی AU - محبوبه مرشدیان KW - خودنظم بخشی KW - سطح مهارت زبانی KW - یادگیری خودنظم یافته KW - نگرش به خواندن در انگلیسی به عنوان زبان خارجی KW - مدل یادگیری خودنظم یافته ER -