TY - JOUR T1 - تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری ایران JF - پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی) Y1 - 1393, LA - FA LK - ensani.ir VL - 1393, IS - 4 UR - http://ensani.ir/fa/article/344792 SP - EP - ID - 344792 AU - محمد صفری کهره AU - سید حمید خدادادحسینی AU - عادل آذر KW - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) KW - بخش بندی مشتری KW - ارزش بلندمدت مشتری (CLV) KW - بازاریابی ارتباطی (RM) KW - مدیریت سودآوری مشتریان ER -