آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین روابط مشتری – تامین کننده و هزینه بدهی بوده است. روابط میان مشتری و تامین کننده در اقتصاد امروز کارکردهای فراوانی برای شرکتها دارد که تاثیرات فراوانی بر آنها می گذارد از جمله این تاثیرات می توان به اثراتی که بر هزینه بدهی دارد می توان اشاره کرد. این پژوهش به صورت کتابخانه ای است و به صورت توصیفی تحلیلی صورت گرفته شده است. نتایج نشان داد که روابط مشتری – تامین کننده چه مشتری خرد و چه مشتری کلان می تاوند بر هزینه بدهی تاثیر مستقیم داشته باشد.

تبلیغات