چکیده

سازمان تجارت جهانی ( WTO ) به عنوان یکی از 118 مولفه جامعه موج سوم (1) ، و همچنین تحولات پارادایمی در صنایع خودروسازی جهانی که در آستانه ورود به قرن دوم حیات خود است ، استراتژیک ترین چالشها ، برای خودروسازان نوپای منطقه ای به ویژه شرکتهای خودروسازان نوپای منطقه ای به ویژه شرکتهای خودروساز ایرانی به حساب می آیند . این مقاله گزیده های مطالعه ای را ارایه می دهد که الزامات بستر سازی در زیرساختهای رقابتی صنایع خودرو سازی ایران جهت ورود به سازمان تجارت جهانی مورد بررسی قرار داده است ...

تبلیغات