در سالهای اخیر ، بیشتر مدیران برای کمک به موفقیت استراتژیک کل شرکت ، پتانسیلی را در خرید تشخیص دادهاند ، و به همین دلیل بیشتر توجه روی خرید متمرکز شده است . در نتیجه ، توجه فزاینده بر روی انتخاب عرضه کننده به عنوان مهمترین مرحله از فرایند خرید ، صورت گرفته است . انتخاب عرضهکننده صحیح یک تصمیم حیاتی با دامنه گستردهای از استنتاجات در یک زنجیره عرضه است. تصمیمات انتخاب عرضه کننده، عرضه کنندگانی را که باید به عنوان منابع خرید انتخاب شوند و اینکه چگونه مقادیر سفارش باید میان عرضه کنندگان انتخاب شده تخصیص داده شوند ، را تعیین میکنند...