توسعه مدیریت

توسعه مدیریت

توسعه مدیریت 1381 شماره 47 و 48

مقالات

۲.

چگونه میتوانیم پیشرفت خود را مورد سنجش قرار دهیم؟

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 210 تعداد دانلود : 508
ملاکهای مورد استفاده برای سنجش باید منعکس کننده محتوای حوزه هایی باشد که آرمان یا دیدگاه نهایی را پوشش می دهند، از جمله: رضایت مشتری - کارآیی - سود دهی - کیفیت خدمات - تولید - اعتبار کارکنان
۳.

ویژگی های اصلی تولید موج جدید

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 840 تعداد دانلود : 398
حتی هنگامی که انسان جار و جنجالها،‌ تبلیغات بازرگانی، مبالغه ها و اثرات آن در بازار را به حساب می آورد،‌ این واقعیت همچنان باقی می ماند که بعضی از کارخانه های تولیدی به طور آشکاری، از بهره وری، اثر بخشی هزینه، و قابلیت اطمینان به مراتب بیشتری از بقیه برخوردارند.
۴.

کاربرد روشهای ارزشیابی در برنامه ریزی توسعه نظام آموزش کارکنان

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 969 تعداد دانلود : 343
آموزش کارکنان مهمترین روش بهسازی منابع انسانی می باشد و برنامه ریزی برای توسعه آن در راستای اهداف و استراتژی های سازمان و منابع انسانی،‌ نقش عمده ای را در بهسازی سازمانی دارد. یادگیری مرتبط باشغل فعلی، به عبارت دیگر تحصیل منظم مهارتها، نقش، مفاهیم، یا نگرش ها که به بهبود عملکرد در محیط کار منجر می شود در برگیرنده آموزش کارکنان است.
۵.

انگیزش برای تغییر

نویسنده:
حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 373
تغییر سازمانی مستلزم حرکت از شناخته ها بسوی ناشناخته هاست. از آنجایی که آینده نامطمئن است و ممکن است بطور مخالف بر قابلیت ها، ارزشها و توانایی های افراد تاثیر گذار باشد،‌ اعضای یک سازمان عموما از انجام تغییر حمایت نمی کند مگر اینکه دلایل قانع کننده ای برای مجاب کردن آنها بر اقدام مورد نظر وجود داشته باشد.

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۷۳