مدیریت فردا

مدیریت فردا

مدیریت فردا سال نهم پاییز 1389 شماره 24 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

ارائه چارچوب مفهومی عوامل و مولفه های مدیریت دانش مشتری در بانک ملی(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

طراحی مدل ریاضی برنامه ریزی سفارش مبتنی بر رویکرد کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه : شرکت ساپکو)(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

سنجش عوامل موثر بر اعتماد شهروندان به مدیریت شهری (مطالعه موردی شهر تهران)(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

مدل ارزیابی و بهبود سطح کیفیت سازمان های نیمه متمرکز مبتنی بر رویکرد EFQM (مطالعه موردی شرکتهای برق منطقه ای)(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

ارزیابی وکاوش محتوایی در روش شناسی پژوهش های علمی در حوزه تعالی سازمانی(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

به کارگیری روش های AHP فازی، TOPSIS و VIKOR جهت ارزیابی عملکرد بانک های خصوصی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۰